Blogia
reichelcouto

14-3-2006

Hello!!! antes de comezar debo decir que estou pasando un dos  mellores momentos da miña vida;é unha ilusión acudir cada día aquel colexio.Levo dous días dando clases eu soa,a miña tutora de prácticas e estupenda deixame traballar todo o que quero cos nenos,e todos os demaís compañeiros do colexio portanse xenial,contan conmigo para calquera actividade.

Onte o chegar as clases de terceiro pedín voluntarios para preguntarlles o verbo "to be",e fixeno de tres maneiras distintas:

1º que me dixeran todas as persoas......

2º dime (él é ou él está) in english......

3º que significa she is,we are....... 

O rematar cos voluntarios chamei a todos os demaís; e por suposto puxen notas.

Nas clases de 1º e 2º sigo as historias que trae o libro.No taboleiro colgo o poster (unha paisaxe.un rio,unha casa)dependendo onde se atopen;logo collo as pegatinas dos personaxes e vounas movendo o mesmo tempo que se move o conto;desta maneira voulle representando o conto en directo,xa que lles encantan e entendeno moi ben.

Os personaxes son (cat,dog,frog,snake...) desta maneira van adquirindo moito vocabulario.¡¡¡un saudo!!!!!

5 comentarios

Pilar -

A mi me pasaba lo mismo que a los demás compañeros que al principio no podía más que observar y hacer un poco de profesora particular de alumnos con más dificultades para seguir el ritmo de la clase ya que con ellos no se paraba y se que alguno lo que está es desmotivado pero eso es otro tema. Pero ahora que puedo enfrentarme sola a la clase y que puedo actuar con libertad en el aula me gusta más este trabajo y me siento muy agusto.

Beatriz Castro -

Bueno, a entrada de antes tamén era miña, só que me esquecín de poñer o nome... En blogger xa publica directamente co teu nome, pero aquí hay que escribilo e... Foi un erro!

Anónimo -

Eu tampouco aínda non tiven a oportunidade de levar soa unha clase. De todos modos, intento axudar todo o que podo e colaborar na medida que me é posible( ou que me deixan)no desenvolvemento das actividades que se fan na clase. Sobre todo, superviso o traballo dos nenos correxindo exercicios, ensinándolles a pronunciar ben, novas expresións cotiás... xa que non podo dar a clase intento ensinarlles algo igualmente.Espero que valga de algo o meu esforzo...

josemanuelvez -

Pero non se trata de estar sola, ben ou mal acompañada, se trata de que os nenos aprendan a aprender algo... en Inglés que cunda...

Marco Antonio Bernal Pampín -

Qué sorte que che deisen soa! Ogallá o fisexe comigo, estaría máis tranquilo e actuaría con máis liberdade.