Blogia
reichelcouto

9/3/2006

Hoxe estou adicando a miña maña a explicar o verbo "to be";xa que quero que o luns o traian máis que sabido!!!    Logo desto e coa intención de relaxarse un pouquiño,recordamos as "clothes" que aprendemos a semana pasada;durante uns minutos deixolles ver como se escriben,logo mándolles cerrar todo , escribenas para que eu vexa as súas dificultades, e tamén para que se dén conta en que fallan o compáralas.

O resto que me queda da maña,vou a pasala cos nenos de E.infantil, hoxe enseñareilles no ordenador as fotos do desfile que fixeron no entroido para que se vexan como sairon de favorecidos.....ji ji. Ah!!!!! xa se me esquecía decir que  maña vou todo o día de excursión o teatro de ourense cos nenos de 3º e 4º de primaria.(xa vos contarei).ata maña

3 comentarios

mariña -

Boas, Raquel! Coméntoche que despois de ter \"aprendido a saber cousas acerca do inglés\" durante máis de 10 anos, cando me atopei en situacións reais de comunicación estaba totalmente desorientada e coa sensación de ter perdido todo ese tempo (entre outras cousas aprendendo o verbo \"to be\").
Máis que saiban o verbo sería mellor que soubesen usalo...

Alba -

Pois espero que che saiban ben o verbo to be, e tamén que mañá o pases en grande na excursión, que esas cousas sempre quedan para a posteridade, Ata outra...

josemanuelvez -

Vaia, iso de explicar o verbo "to be" parece de alto interese. Ten coidado. non te pase como aquel profe que lle preguntou a un alumno polo pasado do verbo to be, e o alumno respondiu: Tuve, tuviste tuve, tuvimos....